TESCOMA pokračuje v marketingovej spolupráci s MŠK aj v sezóne 2021/2022

Spoločnosť Tescoma asi nemusíme našim fanúšikom špeciálne predstavovať. Tescoma je českým výrobcom originálnych kuchynských potrieb, ktoré navrhujú a testujú českí dizajnéri v Design centre v Zlíne, kde tiež sídli centrála spoločnosti. Rad výrobkov TESCOMA nesie označenie svetový patent a mnoho z nich získalo prestížne ocenenia za dizajn, ako sú RED DOT DESIGN AWARD alebo German Design Award. Svoje produkty predáva už vo viac ako 130 krajinách sveta. Na Slovensku má spoločnosť Tescoma už 39 značkových predajní a desiatky partnerských predajní po celom Slovensku. Slovenská centrála spoločnosti spoločne s distribučným skladom sídli od svojho vzniku v meste Púchov. Marketingová spolupráca s púchovským futbalovým klubom začala v roku 2020 a nás veľmi teší, že bude pokračovať aj v novej sezóne 2021/2022.

 

 

„Spoločnosť Tescoma je slovenská jednotka v kuchynských produktoch, neustále sa rozvíja a expanduje, či už v budovaní svojej značkovej siete, alebo v expandovaní v elektronickom eshopovom predaji. Máme rovnaké DNA, postupne sa chceme každý vo svojom spektre kvalitatívne posúvať vpred. Veľmi si vážim, že aj napriek extrémne ťažkom pandemickom roku, kedy prakticky koronavírus na rok zastavil život a narobil mnoho škôd v ekonomike, tak naša marketingová spolupráca pokračuje ďalej. Čakajú nás nové výzvy, ktoré prídu v novom ročníku druhej ligy a marketingovo túto súťaž posunú na novú úroveň a teším sa, že Tescoma bude spoločne s nami pritom,“ hovorí športovo-marketingový manažér MŠK Lukáš Ranik.

 

Spoločne s Tescomou pripravujeme v novom ročníku 2. futbalovej ligy aj atraktívne súťaže pre našich fanúšikov o značkové produkty Tescomy. Veríme, že pandemická situácia umožní konečne odohrať majstrovské zápasy aj s našimi fanúšikmi.